UniScience&Research September issue is out!

13 settembre 2018

The September issue of UniScience&Research, the Vita-Salute San Raffaele University blog, is out today!

UniScience&Research is a space where you can learn new things, read many curiosities and discover the fascinating, exciting and fun side of UniSR science and research. Every month it tells, in a communicative way, the extraordinary research made by our researchers within their labs.

Read our news on http://scienzaericerca.unisr.it/

#UniScienceandResearch

L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Ateneo10 settembre 2020
L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
Filosofia06 agosto 2020
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
L’Università ai tempi di SARS-CoV2: lezioni online che non hanno fatto perdere i rapporti personali.
Ateneo06 agosto 2020
Empatia in tempo di crisi: quali effetti possiamo vedere nella situazione attuale?
Filosofia04 agosto 2020