UniSR in Milan, the most international Italian city

02 agosto 2020

At the heart of Europe

Vita-Salute San Raffaele University is based in Milan, the most international Italian city where every year thousands of international students decide to live and study. Milan is Italy’s financial capital, a modern city in the north of Italy whose architecture is in constant renewal. It is full of history, art and museums visited every year by tourists from all over the world.

A Message from the Mayor of Milano to Students from All Over the World

Here you could find some useful info about Milan: YES Milano

L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Ateneo10 settembre 2020
L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
Filosofia06 agosto 2020
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
L’Università ai tempi di SARS-CoV2: lezioni online che non hanno fatto perdere i rapporti personali.
Ateneo06 agosto 2020
Empatia in tempo di crisi: quali effetti possiamo vedere nella situazione attuale?
Filosofia04 agosto 2020