Application for the Master’s degree in Cognitive Psychology in Health Communication are now reopened

07 settembre 2017

The Master’s degree jointly offered by UniSR and Usi, presents a new and advanced programme facing the threads in cognitive psychology, neuroscience and communication!

Admission are open till 15 of September!! Lead the change in health, join us  LINK

L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Ateneo10 settembre 2020
L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
Filosofia06 agosto 2020
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
L’Università ai tempi di SARS-CoV2: lezioni online che non hanno fatto perdere i rapporti personali.
Ateneo06 agosto 2020
Empatia in tempo di crisi: quali effetti possiamo vedere nella situazione attuale?
Filosofia04 agosto 2020