A great success for UniSR in Tokyo

22 novembre 2016

On November 11 and 12, the UniSR International Office staff participated to the 10th edition of the ‘Study In Italy’ exhibition in Japan.

This event is organized by the Italian Embassy in collaboration with the Italian-Japanese Association and held at the Italian Cultural Institute in Tokyo. This exhibition has been promoting Italian language and culture in Japan since 2006 and as of 2013, it is open to Universities for promoting the Italian Higher Education system as well.

UniSR participated to the exhibition for the first time this year and we confirm it was a great success! We thank our Japanese friends for their interest in our University and look forward to welcoming them to study in Vita-Salute San Raffaele!

L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Ateneo10 settembre 2020
L’Europa e il climate change: giornata di studi a Palazzo Arese Borromeo
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
Filosofia06 agosto 2020
Open Day Filosofico UniSR: 15 settembre!
L’Università ai tempi di SARS-CoV2: lezioni online che non hanno fatto perdere i rapporti personali.
Ateneo06 agosto 2020
Empatia in tempo di crisi: quali effetti possiamo vedere nella situazione attuale?
Filosofia04 agosto 2020