UniScience&Research April issue is out!

24 aprile 2018

The April issue of UniScience&Research, the Vita-Salute San Raffaele University blog, is out today!

UniScience&Research is a space where you can learn new things, read many curiosities and discover the fascinating, exciting and fun side of UniSR science and research. Every month it tells, in a communicative way, the extraordinary research made by our researchers within their labs.

Read our news on http://scienzaericerca.unisr.it/

#UniScienceandResearch

Come ricercare un nuovo equilibrio in quarantena: SARS-CoV-2, isolamento e routine
Psicologia03 aprile 2020
UniSR non si ferma: tutti i servizi utili per gli studenti
Ateneo02 aprile 2020
UniSR non si ferma: tutti i servizi utili per gli studenti
Fra gli eroi in corsia del San Raffaele anche i nostri Alumni.
Ateneo01 aprile 2020
Fra gli eroi in corsia del San Raffaele anche i nostri Alumni.
Al Dott. Pederzoli, dottorando, premio di mobilità per ricercatori in campo oncologico
Premi e riconoscimenti01 aprile 2020