UniScience&Research April issue is out!

24 aprile 2018

The April issue of UniScience&Research, the Vita-Salute San Raffaele University blog, is out today!

UniScience&Research is a space where you can learn new things, read many curiosities and discover the fascinating, exciting and fun side of UniSR science and research. Every month it tells, in a communicative way, the extraordinary research made by our researchers within their labs.

Read our news on http://scienzaericerca.unisr.it/

#UniScienceandResearch

Storia, utopia ed emancipazione: al via la V edizione dal 31 marzo
Cultura31 marzo 2021