UniScience&Research March issue is out!

21 marzo 2018

The March issue of UniScience&Research, the Vita-Salute San Raffaele University blog, is out today!

UniScience&Research is a space where you can learn new things, read many curiosities and discover the fascinating, exciting and fun side of UniSR science and research. Every month it tells, in a communicative way, the extraordinary research made by our researchers within their labs.

Read our news on http://scienzaericerca.unisr.it/

#UniScienceandResearch

Malattia IgG4-correlata: team UniSR studierà i meccanismi all’origine della patologia
Premi e riconoscimenti06 aprile 2020
Uso dei social e smart working: cosa dice il neuromarketing?
Curiosiscienza04 aprile 2020
Uso dei social e smart working: cosa dice il neuromarketing?
Come ricercare un nuovo equilibrio in quarantena: SARS-CoV-2, isolamento e routine
Psicologia03 aprile 2020
UniSR non si ferma: tutti i servizi utili per gli studenti